Thanks and sorry

Oktober 15, 2014

Kapanpun saya pergi, saya harap mereka yang ada di bawah ini, akan membacanya suatu hari nanti.
Saya bukan ingin mati sekarang, saya malah ingin hidup lebih lama,setidaknya sama usia 29-an. Maafkan untuk grammar yang kacau.

Mama. Terimakasih sudah mengantarkan saya ke dunia ini. Maaf kalau saya pernah punya pikiran sebaiknya saya nggak usah lahir saja, karena saya terlalu pengecut dengan hidup yang membuat saya takut. Terimakasih sudah dengan berani membawa saya 7 bulan kemana-mana, melahirkan saya, mengasuh saya, dan menjadi teman terbaik untuk saya. Saya hanyalah penakut yang masih takut untuk menjadi sepertimu, sedang di usia saya sekarang, mama sudah melahirkan saya. Terimakasih Ma, maafkan saya. Semoga Allah menempatkan mama di surga.

Papa. You're my king, forever and always. The best man i ever had.Terimakasih untuk cinta yang tak pernah terucap itu. You always show me, how to say love without word. Maafkan saya. Maaf kalau saya nggak pernah bisa jadi orang yang ramah seperti yang Papa inginkan. Maaf kalau saya merepotkan. Maaf kalau saya sebenarnya belum benar-benar ingin jadi guru sekarang. Maaf untuk semua. Semoga Allah selalu melindungi Papa, memanjangkan umur Papa. 

Obith. I'm just say sorry. Sorry for everything that i did to you. I'm bad sister yeah? Please be a good brother for Ovira.  Please be a good boy for Mam & Pap.

Ovira. Thanks Dude. I don't know why you made me your idol, tell all of people thay you have a pretty sister. Tell them how good sister i'm. Thanks and sorry. You always good to me,but i'm not.

Salasa. Yeah, You. Sorry. Please forgive me. I don't want have brother again long time ago. Tapi saya kehilangan kamu, dan merasa berdosa ,hingga saya berdoa Tuhan memberikan gantinya. Yeah, and then Allah sent Ovira.

All of my family. My grandmothers, My grandfathers, my uncles, my aunts, cousins, etc.  Just want to say "Sorry and thanks".

All of my friends. I can't write all of you.  Thanks for being my friends. Thanks to gave rainbows in my life. And sorry for everything that made you sad,angry,or anything. I just ordinary human,right?

All of my teachers. Thanks. I can't write this without you. I can't hate chemistry, i can't love writing and reading, without you. Sorry for all of my mistakes. I just a student, always try to be good, but something i did wrong thing. 

And all of the people that come and go from my life, thanks for came and give me memories,lesson, or anything.

So, please pray for me. I hope we'll meet in heaven.

You Might Also Like

0 komentar

Jangan ragu untuk berkomentar, kawan!

Popular Posts

My Instagram